Turbodmychadlo Honeywell GARRETTTurbodmychadlo Cummins turbo technologiesTurbodmychadlo Cummins HOLSETTurbodmychadlo BorgwarnerTurbodmychadlo KKK SchwitzerTurbodmychadlo CZ Strakonice TurbochargerTurbodmychadlo MHI MitsubishiViskospojky BEHR HELLA

Opravy a repas turbodmychadel

 

Opravy turbodmychadla provádíme na naběhlé náklady, tzn., po rozebrání turbodmychadla určíme míru jeho poškození, oceníme výši opravy, kterou si s Vámi odsouhlasíme, až poté opravu realizujeme. Opravy turbodmychadel provádíme na počkání nebo maximálně do tří dnů.

 

Cena a rozsah opravy jsou vždy závislé na konkrétních závadách Vašeho turbodmychadla, nicméně lze je pro informativní účely rozdělit do třech základních úrovní: základní, střední a generální oprava

 

  • opravujeme turbodmychadla pro osobní, nákladní vozy i nejrůznější speciální aplikace značek GARRETT, HOLSET, BORGWARNER (KKK, SCHWITZER), IHI, MITSUBISIHI, TOYOTA 
  • DIAGNOSTIKA a DOPRAVA turbodmychadla k nám do servisního centra je vždy ZDARMA!
  • Turbodmychadlo u Vás ZDARMA vyzvedneme - stačí vyplnit jednoduchý on-line formulář ZDE!
  • používáme pouze originální náhradní díly a dodržujeme technické předpisy výrobce
  • každá oprava turbodmychadla zahrnuje: měření vibrací a vůlí, kontrola průtoku oleje a nastavení regulačních celků 
  • používáme nejmodernější technologie známých výrobců SCHENCK a Bruel&Kjaer 

 

Každé turbodmychadlo opraveno ve SPECIAL TURBO a.s. má tolerance vůlí na rotoru maximálně 50µm (0,05mm), což je přiblizně polovina průměru červené krvinky! 


 

 

Základní oprava turbodmychadla vyřeší závady, které jsou charakterizovány lehkými úniky oleje a zvětšenými vůlemi rotoru. Tyto závady způsobují snížení výkonnosti vozidla, kouřivost, nadměrnou spotřebu oleje. Její typickou součástí je:  

  • Výměna radiálních i axiálních ložisek
  • Výměna těsnícího pouzdra a kroužků
  • Opískování skříní a odstranění nečistot
  • Vyvážení a kontrola těsnosti oleje
  • Nastavení regulačních celků

 

 

 

 

 

 

 

  

 

Střední oprava turbodmychadla je zapotřebí většinou v případě závad způsobených nevčasnou aplikací základní opravy, důsledkem které došlo k poničení rotačních částí turbodmychadla.Tyto závady zapříčiňují vysoké úniky oleje, vysoké vůle na rotoru turbodmychadla, vysokou kouřivost vozidla a ztrátu výkonu vozidla (případně i provozuschopnosti). Její typickou součástí je:  

  • Výměna radiálních i axiálních ložisek
  • Výměna těsnícího pouzdra a kroužků
  • Výměna rotoru / dmychadlového kola
  • Opískování skříní a odstranění nečistot 
  • Vyvážení a kontrola těsnosti oleje
  • Výměna a nastavení regulačních celků

 

                          

 

 

 

Generální oprava je zapotřebí v případě destrukčního poškození turbodmychadla. Tyto poškození zapříčiňují ztrátu provozuschopnosti turbodmychadla, jelikož došlo k zničení kritických komponentů - ložiskový střed, rotor, dmychadlové kolo, dmychadlová/turbínová skříň. Její typickou součástí je:  

  • Výměna celého ložiskového středu
  • Výměna skříní turbodmychadla
  • Vyvážení a kontrola těsnosti oleje
  • Výměna a nastavení regulačních celků

 

 

 

 


 
COPYRIGHT: SPECIAL TURBO 2009 - 2016